Hak Cipta Terpelihara © 2017 Ir Sukhairul Nizam





No part of this blog should be used for commercial purpose. Any party may reproduce or quote materials published with the condition that they are credited to irsukhairulnizam.blogspot.com thanks, layari laman irsukhairul.com untuk latihan dan pembangunan diri















Tuesday, April 13, 2010

Proton Juara 2002 AT untuk dijual




Salam.
Sahabat saya meminta tolong dari saya untuk menjualkan Juara ini seberapa cepat kerana beliau ingin membawa keluarganya berhijrah ke Papua New Guinea dalam bulan May ini. Sesiapa yang berminat sila hubungi isteri saya Azwien di talian 012-3923929 untuk urusan tukar hak milik. Cepat. Siapa cepat dia dapat. Terima kasih.

2 comments:

  1. Setakat ini sukar untuk dapat pembeli yang hendak beli kereta ini. Harga yang hendak dibeli sukar untuk diterima oleh yang hendak menjual. Inilah kebiasan masalah jurujual ketika hendak menjual kereta second hand kerana pasaran kereta second hand amat lembap dan second hand used car juga menghadapi berbagai risiko terutamanya polisi yang dikeluarkan oleh pihak-pihak tertentu. Tapi, sebagai jurujual ianya tidak berakhir di sini. Sesiapa yang hendak beli, boleh hubungi saya atau isteri saya. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. ASSALAMMUALAIKUM TUAN
    SAYA YUS DR NILAI N9
    BERMINAT UTK MEMBELI KERETA JUARA TUAN
    HARGANYA BERAPA?

    YUS
    O TIGA BELAS DUA-DUA 47 DUA-DUA 6

    ReplyDelete