Hak Cipta Terpelihara © 2017 Ir Sukhairul Nizam





No part of this blog should be used for commercial purpose. Any party may reproduce or quote materials published with the condition that they are credited to irsukhairulnizam.blogspot.com thanks, layari laman irsukhairul.com untuk latihan dan pembangunan diri















Monday, April 26, 2010

Kereta Satria Neo mana yang anak saudara saya hendak beli?


































Salam.
Ini gambar kereta Satria Neo Lotus (warna hijau) dan Satria Neo CPS (warna putih). Semalam, Hakim (anak saudara saya yang naik kuda itu) ingin membeli kereta sama ada Neo Lotus atau Neo CPS.

Neo Lotus kuasa kuda 145bhp tapi Neo CPS 125hp. Kereta Neo Campro saya 110hp. Maka kalau Hakim inginkan kereta yang paling berkuasa pilihlah Neo Lotus. Harga Neo Lotus adalah RM115K (harga atas jalan termasuk insuran). Pinjaman loan boleh masuk RM95K dan duit pendahuluan RM10K.


Pak Usu cadangkan Hakim ambil Satria Neo CPS kerana harga di bawah RM60K dan untuk pelanggan yang berstatus pelajar macam Hakim, Hakim sesuai pakai Neo CPS. Hakim boleh upgrade kereta Hakim nanti kelak.


Sesiapa yang ingin memiliki kereta ini bolehlah hubungi 012-3923929 (Azwien Sales Executive berdaftar PESB). Anda mungkin pelanggan bijak macam Hakim....Sekian terima kasih.
copyright © irsukhai2010

No comments:

Post a Comment