Hak Cipta Terpelihara © 2017 Ir Sukhairul Nizam





No part of this blog should be used for commercial purpose. Any party may reproduce or quote materials published with the condition that they are credited to irsukhairulnizam.blogspot.com thanks, layari laman irsukhairul.com untuk latihan dan pembangunan diri















Tuesday, April 27, 2010

Ingin membuat pengesahan sijil atau pengiktirafan sebagai jurutera profesional berdaftar?








Salam.
Salah satu sumbangan saya dengan adanya sijil profesional engineer adalah membuat pengesahan sijil-sijil orang ramai sama ada untuk melanjutkan pelajaran ke tahap yang lebih tinggi ataupun untuk mendapatkan kelulusan dari kerajaan bagi memperolehi sijil profesional mereka kelak. Ramai di antara pemohon yang berurusan dengan saya telah berjaya di bidang masing-masing dengan title "Ir" yang diidam-idamkannya. Perkhidmatan yang saya beri selama ini percuma atau tidak dikenakan apa-apa bayaran. Yang penting, persahabatan kami bertambah erat dan ramai yang secara tidak langsung memberi sokongan di atas sebarang khidmat yang saya buat setakat ini. Maka, sekiranya saudara-saudari bermasalah untuk mendapatkan pegawai kerajaan atau profesional engineer untuk membuat sebarang pengesahan sijil, atau ingin mendapatkan seorang mentor, saudara-saudari boleh menghubungi saya di talian 012-2515093 atau email kepada nizwien@gmail.com. Tiada sebarang bayaran dikenakan malah kos chop yang digunakan serta masa yang diperuntukkan adalah percuma dan ditanggung sepenuhnya oleh saya sendiri demi kemajuan bangsa, agama dan negara. Topik yang seterusnya saya akan kongsi bagaimana saudara-saudari dapat title Ir. Terima kasih.
copyright © irsukhai2010

2 comments:

  1. Berikat adalah senarai yang diberi dari Board of Engineer Website berkenaan dengan jumlah Engineer sehingga 3/5/2010

    Professional Engineer 9857
    Graduate Engineer 51412
    Temporary Engineer 13
    Sole Proprietorship 708
    Body Corporate 820
    Partnership 173
    Accredited Checker 30
    Multidisciplinary 19
    * Updated daily. Showing renewed and active records for the year 2010 only. Records shown excluding voluntary de-registered, cancelled, inactive & deceased engineers.

    ReplyDelete
  2. salam.
    saya berminat untuk mendapatkan cop.
    saya sudah emel kepada tuan.
    terima kasih

    ReplyDelete