Copyright © hakcipta terpelihara

No part of this blog should be used for commercial purpose. Any party may reproduce or quote materials published with the condition that they are credited to irsukhairulnizam.blogspot.com thanks, sukhairul.







Saturday, November 3, 2012

sembang2 lagi

Izhar MN


October 12.Sorang demi sorang ku dengar kawan2ku yang hebat bertindak tinggalkan Proton, semakin hilang perginya pakar dan jaguh membuat kereta di sana. Mungkin En Diarbi Bin Haikom akan hanya ingin memasang kereta dari membuat kereta demi hutang pinjaman beli rumah yang tinggi itu. En Diarbi...nilai Proton bukan nilai hutang anda, ianya tiada ternilai, semua mereka adalah aset yang tidak mudah digalang ganti.... En Diarbi, anda takkan berjaya tanpa memenangi hati penghuninya demi untuk mencari duit membayar 'hutang pinjaman anda'.



Like · .

Kamal Rusulan, Ezie Rohziah, Abd Wahab Mohamed and 29 others like this..Ariana Safian Diarbi bin ke binti ni? Heheh....

October 12 at 10:10pm · Like..Tina Yusman Falling like leaves.

October 12 at 10:14pm via mobile · Like · 2..Hafiz Safwan Md Rijani Kalau ada peluang kt tmpat tuan bolehlh saya menumpang

October 12 at 10:27pm via mobile · Like..Izyati Rawi Alangkah indah kalau dapat mengikut jejak jaguh2 tersebut...

October 12 at 10:28pm via mobile · Like..Hakim Zihanee Mohd Mohdzir En Diarbi, One of Malaysian Pride is in your hand. It is up to U to bring the legacy to a greater heights or to the grave.

October 12 at 10:28pm via mobile · Like · 4..Zuraini Mohd Zin speechless.....

October 12 at 10:48pm via mobile · Like..Hoslan Hussain mmmmm.....

October 12 at 11:22pm · Like..Mohamad Asroll Mansor Tun is oblivious about it? I'm surprised.....

October 12 at 11:51pm via mobile · Like..Yusof Ghani Tak dak proton pun tak pa aih, macam dulu dulu....kereta murah... Rezeki Ada di mana mana.

October 13 at 6:58am · Like..Dashuki Mohd A sad scenario in Proton.

October 13 at 7:41am via mobile · Like..Suhaimi Md Ali What to do ,tunggu apa EN Diarbi haikom nat wat pe

October 13 at 10:38am · Like..Supermok Wm wait n see maaa.may be they can make it better.

October 13 at 10:57am via mobile · Like..Aswan Abdullah True

October 13 at 11:16am via mobile · Like..Noor Azman Aku suka drive Proton Saga BLM (A) bini aku.. walaupun under power dan petrol consumption tinggi for a 1.3cc car

October 13 at 12:50pm · Like · 1..Pitmok Pittz mcmana man kita takda pilihan...

October 13 at 4:14pm · Like..Wazir Alipiah Kata2 hikmat Dari seseorang yg pernah menaikkan market proton.....your"e right

October 13 at 11:17pm via mobile · Like · 1..Azmihan Arifin Sabda Rasullullah S.A.W bermaksud "Rebutlah peluang 5 perkara sebelum dtg 5 perkara yg lain, iaitu masa muda mu sebelum dtgnya hari tua, masa sihat mu sebelum engkau dilanda sakit, masa kaya mu sebelum engkau jatuh papa, masa lapang mu sebelum dtgnya waktu sibuk dan masa hidup mu sebelum dtg saat kematian" ...

October 14 at 7:35pm via mobile · Like · 2..Izhar MN Walaupun ada yang suka tengok Proton di tutup kononnya nak kereta murah, sukakah mereka kalau kita tutup syarikat dia dan rakan dia cari rezeki... perasaan orang lain perlu dijaga.

October 14 at 9:40pm · Like · 1..Supermok Wm jangan tutup proton.kasi turun harga aje.semua org happy...

October 14 at 10:11pm via mobile · Like..Pitmok Pittz Empayar pun runtuh...bahkan syarikat

October 14 at 10:44pm via mobile · Like..Jehan Bakatal proton dah x semeriah dulu....apa pun layan je dulu sementara menungu rezeki ditempat lain....

October 14 at 11:53pm via mobile · Like · 1..copyright © irsukhai2012

No comments:

Post a Comment